Çeviri

Translate

17 Kasım 2015 Salı

O'PERA PATTISERIE

                                         DİKKAT!!! Bu yazı aşırı dozda şeker içerir :)

Blog yazımın ilki olan "BEN KİMİM?" de etine dolgun bir hatun olduğumdan, kurtulmak istediğim kilolarımdan ve tatlıya olan düşkünlüğümden bahsetmiştim... Ne yaparsam yapayım kim ne derse desin olmuyor a dostlar... Tatlısız bir ben bensiz bir tatlı düşünemiyorum... Öyle şerbetli merbetli tatlılar değil beni benden alan... Hani daha acımasız olanlarından bol kremalı, çikolatalı, meyveli...
Heh! işte ben bunlardan kaçmaya çalıştıkça önümde bitiveriyor resmen... Benim gibi tatlı düşkünü biriyseniz buyurun derim... An itibariyle uzak ama keyifli bir dükkana adım atıyorsunuz :) İstanbul'un Avrupa Yakasının incisi 'Beylikdüzü'ne yepyeni bir butik pastane açıldı... "O'PERA PATTISERIE"






Mekan genç, dinamik, eğlenceli, güler yüzlü, 
iki güzel hanım tarafından işletiliyor. Ürünlerin çoğu çıtı pıtı mini mini bu güzel hanımın yani Esra METİN'in eseri... Ne yemeye ne bakmaya doyamıyorsunuz...  



Küçük ama ferah bir mekan O'PERA... Pınar hanım çok araştırmış ve işinin ehli kişiler tarafından gayet şık-konforlu dizayn ettirmiş... Yok yok içeride... Yaş pastalar, atıştırmalıklar, tatlı-tuzlu kuru pasta çeşitleri, cheescakeler, magnolialar, macaronlar, dilim pastalar ve O'PERA adıyla yarattıkları daha niceleri... 




Güzel Beylikdüzümüzün ihtiyacı vardı böyle
bir mekana... Hafta içi ve hafta sonları biraz
kafa dinlemek isteyenler bir kere bile olsa
uğrasınlar derim... 
                                                                       



                                                                                  


O'PERA PATTISERIE'yi özel günlerinizde
de (söz-nişan-doğum günü-yıldönümü hatta ve hatta altın dolar euro) sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz... Nasıl mı? Tabi ki
Esra hanımın yaptığı leziz mi leziz butik pastalarla ;)







O'PERA PATTISERIE

Adres: Kavaklı Mah. Kavaklı Cad. 5-A/1
                                           Beylidüzü/İST.

Telefon: 0(212) 931 71 21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder