Çeviri

Translate

15 Kasım 2015 Pazar

İnsan Ne İle YAŞAR?


Soru dediğin böyle olur arkadaş... Önce dumur eder insanı sonra yavaş yavaş beynin cevap oluşturan hücrelerinde seri bir şekilde dolanmaya başlar... Sen cevabı bulana kadarda yer bitirir ruhunu... Cevap ver verebilirsen... Aşk mı? Para mı? Huzur mu? Sağlık mı? yoksa İNSAN sadece İNSAN'la mı yaşar ? derkeeeeeeeeen kitabın arka yüzünü çevirmek gelir aklına... Cevap orada gizlidir... Vay beee dersin hatta kibarlığın uçar gider benliğinden içindeki beslediğin bir gün bir yerde lazım olur diye sakladığın hayvansal dürtülerin ortaya çıkar O HAAAA!!! dersin.. Tüylerin diken diken olur sonra içindeki ses vallahi de billahi de tillahi de doğru diye haykırıverir...


Tolstoy olmak, farklı olmak, farklı düşünmek... Okuyun derim... Besleyin ruhunuzu... Gerçekten ne ile yaşayacağınızı ne olmadan yaşayamayacağınızı fark edin...

4 yorum:

  1. aramıza hoşgeldiniz.. sizi takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederim... ben de sayfanizi ziyaret ettim... enfes lezzetlerle bulusturuyorsunuz insanlari dilerim bol bol paylasimlarda bulunup birbirimizden faydalanma sansini yakalariz.. sevgiler...

      Sil
  2. Dünyamıza hoşgeldin :) umarım herşey istediğin gibi ilerler, seni takip etmeye başladım bana da beklerim :) sevgilerrrr
    http://iuno-iuno.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an kendimi gerçekten uzaylı gibi hissediyorum :) o yüzden hoşbuldum diyebilirim :) ilerleyen günlerde ortak paylaşımlarda bulunmak dileğiyle...

      Sil