Çeviri

Translate

23 Kasım 2015 Pazartesi

HOBİ'n varsa mutlusundur hayatta...

Analarımızın kıymetini bilelim dostlar... Ayrı yuva kurunca daha bir anlar oldum ben... Meğer ne kadar da rahatmışım... İnsanın sevdiği ile aynı evi paylaşması kadar güzel ne olabilir ki diye düşünürken( ki hala öyle düşünüyorum) işin angarya kısmını flulaştırmışım gözümde...Bunu geçen yıl işsiz kaldığım dönem içinde daha iyi anladım... Evde otur, temizlik yap, ütü yap, çamaşır yıka, yemek yap derken sıyırma noktasına gelmiştim kiiiii imdadıma etamin işleme yetişti :) bir süre git geller yaşadım... Ahşap boyama yapayım dedim cık! olmadı... örgü öreyim dedim(şiş tutmasını bilmezken) cık! o da olmadı... Sonra can börülcemle sanal alemde etamin işleyenleri keşfettik... olur mu olmaz mı derkeeen gittik aldık kendimize bir kasnak, kumaş, iğne, iplik, modelleme kitabı başladık işlemeye... ikinci ya da üçüncü denememizden sora başardığımızı gördükçe daha da mutlu olduk... Baktık ki yapabiliyoruz oluyor bu iş, ikimizin de işi yok üç beş bir şeyler kazanma umuduyla sipariş almaya başladık...



İşledikçe keyif aldık... Geri dönüşlerde olumlu olunca daha çok daha çok yapmak istedik... Ben küçüklüğümden beri meraklıyımdır el işine... İş teknik derslerini iple çeker dururdum... Can börülceminde eli yakındır her bir işe... 

                                                       

                  
Doğum günleri, ev hediyeliği, yıl dönümü,
 baby shower süslemelerinde imzamız oldu...
  Hem mutlu ettik hem mutlu olduk... 
Byeknozkn olarak ürettik ürettik... 
Adımızı duyuramadı çok ama olsun... 
Aza kanaat ettik ki çoğu bir gün bulalım :) 


                                                                               




   
Gelen istek ve talepleri değerlendirince bir an da kendimizi takı tasarımı yaparken bulduk... Bir çok kişinin üzerinde taşıyacağı bizden parçalar hazırladık... Hepsi el emeği  göz nuru... Şimdi her ikimiz de farklı sektörlerde yoğun bir tempoda çalışıyoruz... Ve maalesef Kısa süreli değil(1 hafta kadar) uzun vadeli(en az 15 gün) siparişlere yanıt verebiliyoruz... 





Sevgiler...

2 yorum:

  1. Harika el emekleri çıkardınız. Birisi kızımın odasını süslüyor.. Hatta Adana'da bir kaç kişinin boynunda da var emeklerinizden. Ellerinize sağlık her biri ayrı güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları duymak bizi daha çok mutlu ediyor... Tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz...

      Sil