Çeviri

Translate

14 Kasım 2015 Cumartesi

Ben Kimim?

Ben kim miyim? Etten kemikten Allah'ın bahşettiği türlü renkleri olan bir insanım diyeyim... Kadınım ama genç olanından :) Az boylu biraz(göreceli) enli






Taze evliyim takriben 1 yıl 3 ay...
    Kocama aşığım (belirtmezsem çatlarım)


                                     
                                On yıldır medya sektörünün içindeyim... 
                         İşin mutfak kısmının montajından sorumluyum... 




                                                
Fazla kilolarımdan muzdaribim amma velakiiiiin... 
                   TATLIYA DÜŞKÜNÜM :) 
Pazartesi sabahları diyete başlayıp akşamına bırakanlardanım...






       
Sahip olduklarıma şükretmesini biliyorum Allah'a şükür vicdanımda var... Paylaşmayı severim paylaşıma açığım... Eleştiriden haz etmesem de hayatın olmazsa olmazı olarak görürüm eleştiririm eleştirilirim... Evet ön yargılıyım ama kolay ikna olurum... Merak benim göbek adım... Burayı özgürlük alanım ilan ediyorum... Tecrübelerimi anlatıp farklı tecrübelerden yararlanmak, anlatmak, dertleşmek, öğrenmek istiyorum... Okunur okunmaz ilgi çeker çekmez onu şu an kestirmem çok zor... ZAMAN ZAMAN ZAMAN... 

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sayfanızı ziyaret ettim. Dilerim ortak paylaşımlarda bir araya gelme şansımız olur... sevgiler..

      Sil
  2. Merhabalar:) güzel günlerde görüşebilmek dileğiyle bende sizi takibe alıyorum. Sevgiyle:)

    YanıtlaSil