Çeviri

Translate

18 Kasım 2016 Cuma

Ev Dizayn (Part 1)

Bir buçuk sene önce taşındığımız yeni evimiz dekorasyon anlamında son derece zayıf... Nasıl olsa ev bizim zamanla zevkimize göre dayar döşeriz diye düşünmekten icraata geçmek nasip olmamıştı ki artık adım atmanın zamanıdır dedim... Fikir alma konusunda zevkine güvendiğim bir kaç dostumun dışında tabi ki @pinterest'ten büyük destek aldım... Değişime ilk etapta oturduğumuz ve zamanımızın çoğunu geçirdiğimiz salondan başladık... Son derece sadelikten yana, ıvır zıvırdan uzak olmayı seven eşim ve benim önceliğimiz tv bölümü oldu... Peki ne mi yaptık? Az malzemeyle içimize sinen bir değişiklik oldu diyebilirim... 


Tv ünitesi olarak kullandığımız bölüm sadece masadan ibaret olduğundan dolayısıyla arka taraf bomboştu... Araştırmalarımız sonucu raflı bir dizaynın görsel anlamda uygun olacağını düşündük ancak bu noktada rafları düz duvara yerleştirmek içimize pek sinmiyordu... Taş desenli / tuğla desenli duvar kağıdı fikri sanırım istediğimiz sonuca bizi ulaştıracaktı ki öyle de oldu... Soluğu Koçtaş'ta aldık ve bu duvar kağıdını seçtik... 


Duvar kağıdını yapıştırmak için tercihimiz ise "Halley" markası oldu... Kullanımı ve kullanım sonrası temizliği son derece rahat ve pratikti...


Her zaman olmasada arada asimetriği seven bir insan olarak duvar kağıdını tv masasının arkasını ortalayacak şekilde ölçtük, kestik ve yapıştırdık (eşime bu noktada minnettarım son derece dikkatliydi ve temiz iş çıkardı ;) ) 


Raf seçimini kendim yaptım... Hemen hemen bütün dekorasyon sitelerini tek tek inceleyip sonunda bir karar verebildim... Tercihim @evmanya'dan yana oldu... Bilindik mağazalar ya da firmalar dışında alışveriş yapmayı sevmesemde hem bütçeme uygun olması hem de görsel anlamda tatmin ettiği için bu siteyi tercih ettim... Açıkcası pişmanda olmadım... Ürün hatasız,eksiksiz şekilde 3 iş günü içinde elimize ulaştı... Monte aşaması son derece kolay oldu duvara açılan altı delik ve işte sonuç ;)


Dekorasyon maceramızın ilk bölümü şimdilik bu kadar... İlerleyen günlerde yapacağımız diğer cici değişiklikleri buradan paylaşıyor olacağım... Değer verip okuduğınuz için teşekkür ederim :)



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder