Çeviri

Translate

22 Temmuz 2016 Cuma

"ADA" Kurabiyesi

Herkese merhaba... Sizlerle bugün paylaşacağım tarifi değerli blogger Mutfak Sırları'nda gördüm, merak ettim ve hemen kolları sıvadım... Ada Kurabiye'sinin hikayesini merak edenler için linkini tam da buraya yerleştiriyorum (Mutfak Sırları-Ada Kurabiyesi) İşte karşınızda sadece yağ oranında değişiklik yaptığım son derece pratik ve lezzetli o tarif ;)




Malzemeler:                                            
* Bir paket kakaolu puding
* 2.5-3 su bardağı un
* 1 çay bardağından iki parmak eksik sıvıyağ
* 100 gr margarin
* 2 yemek kaşığı damla çikolata
* Bir paket vanilya



Yapılışı:

Yapım aşaması son derece kolay bu kurabiye için gerekli tüm malzemeyi (Not:damla çikolata hariç) derin bir kabın içerisine koyuyor ve ele yapışmayan bir hamur elde edene kadar yoğuruyoruz... Bu aşamada hamurumuz ne çok sert ne de çok yumuşak olmalı... Hazırladığımız hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yağlı kağıt serilmiş tepsimize diziyoruz ve üzerini damla çikolatayla süslüyoruz... 180 derece önceden ısıtlmış fırında üzeri çatlayana kadar yani tahminen 20-25 dakika pişiriyoruz... İlk aşama fırından çıkardığımız kurabiyelerimiz çok çok çok yumuşak olacağı için soğumasını beklemenizde yarar var :) Soğuyup sertleşen ADA KURABİYEMİZİ çay,kahve ya da sade süt ile servis edebilirsiniz... Deneyen ve beğenen herkesin ellerine sağlık ;)



Sevgiler


7 yorum:

  1. Tatlıların, özellikle de kurabiyelerin inanılmaz lezzetli...
    Sana bir pastahane açmayı teklif ediyorum. Asya ve ben hepsini yeriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir gün bu söylediklerin gerçek olursa sabah akşam emrinize amade olurum :)

      Sil
    2. O zaman biz de yiriiiiiz :)

      Sil
  2. Lezzeti gorunusunden belli bende beklerim bana da buyrun

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor eline saglik :)

    YanıtlaSil