Çeviri

Translate

6 Mart 2017 Pazartesi

Gerçekleşen Rüyam "UĞUR BÖCEĞİM" :)

Eveeeeeet.... Bundan tam 1 sene önce bir hayalimden, eşimle birlikte gerçekleştirmeyi umduğumuz planlarımızdan, kısacası artık anne olmak isteğimi 'çift çizgi öncesi' ve 'en heyecanlı planlama' adlı iki yazımda belirtmiştim... Yaşadıklarım gösterdi ki plan yapmak güzel şey ancaaaaak gerçekleştirmek sanıldığı kadar kolay olmuyormuş... Geçen sene haziran ayı gibi planladığım hamilelik işini öncelikle maddi sıkıntılarımızdan ötürü ertelemek zorunda kaldık... Bu süre zarfında ben reformer pilatese ağırlık verdim ve toplamda 12 kilo verip ciddi oranda sıkılaştım... Sonra ne mi oldu? Önce bileğimdeki kist ardından boynumdaki sakatlığım nedeniyle sene sonuna doğru spora ara vermek zorunda kaldım... Eee doğal olarak ideal kiloma tabi ki ulaşamadım... Hayaller ve hayatlar yüzüme adeta bir tokat gibi yine çarpmıştı... Yılbaşından sonra eşimle oturduk konuştuk... Sıkıntılarımız az da olsa hafiflemişti ve biz çocuk işini erteledikçe daha iyiye gitmeyecektik... Benim kilo verme işim tamamen durmuştu ne yapsam kar etmiyordu yapar mıyız yapamaz mıyız derken sonunda karar verdik ve tamam dedik yavaş yavaş deneyelim bakalım... Peki yavaş mı oldu gerçekten? Hayııııır!!!! Tahminimizden çok daha kısa bir sürede gerçekleşti rüyamız... HAMİLEYDİM işte :) ve üzülerek ve utanarak söylüyorum ki 80 kiloyla hamile kaldım :( 




1 gün gecikme 2 gün gecikme 5 gün gecikme derkeeen dayanamadım girdim eczaneye iki farklı test aldım eve geldim soluğum kesilmeden tuvalete daldım resmen... Testi yapmamla çift çizginin görünmesi bir oldu... Hadi canım dedim ikincisini de yaptım ayy o da çift çizgi... Başladım ağlamaya.. Eşim de o sırada ev süpürüyor :) gittim yanına 'hamileyim sarıl bana' dedim... Gülmek ağlamak sarılmak öpüşmek hepsi birbirine karıştı... Arzular duygular şelale oldu resmen... Bizim için müthiş bir macera başlıyordu... İlk işim doktor aramak oldu ki düzenli gittiğim bir kadın doğum uzmanı yoktu... Özel sağlık sigortam olduğu için kafamda iki hastane vardı öncelikle ikisininde internet sitelerini ziyaret edip kadın doğum uzmanlarını araştırdım yorumlara forumlara bloglara baktım ve sonunda birinde karar kıldım... Aradım en yakın tarihe aldım randevumu... Aniden gelen cenaze haberimiz nedeniyle eşimle gitmeyi planladığımız o gün görümcem(bu kelimeden her ne kadar hoşlanmasam da) Esra'yla gittik... İlk izlenim çok çok iyiydi... Hamileliğimin başında olduğumdan vajinal ultrasonla ilk muayenemi oldum...

Bu noktada belirtmek isterim ki vajinal ultrason sanıldığı kadar korkutucu, acı veren bir şey değilmiş... Muayene esnasında doktorum keseyi gösterdi ve ilk etapta her şeyin çok normal olduğunu kesenin düzgünlüğünü rahime yerleşim yerinin gayet iyi olduğunu söyleyip bazı testler yaptırmamı istedi... Bir sonraki randevumuzda test sonuçları üzerinde konuşup bebeğimizin kalp atışlarını dinleyecektik... İlk fotoğrafını elime aldığımda işte benim UĞUR BÖCEĞİM dedim ve bizi seçtiği için ona teşekkür ettim...

Son olarak belirtmeden geçemeyeceğim; doktorumun bu noktadaki yaklaşımı beni ayrıca çok ama çok mutlu etti... Bana 'hadi hamilesin güle güle' demek yerine yaşayabileceğim olumlu olumsuz sonuçları anlatarak motive etmeye rahatlatmaya çalıştı... Sonuçta her hamilelik riskliydi ve ben de önümüzdeki süreçte bu risk grubu içerisinde olacaktım...

Daha başka neler yaşayacaktım? Yaşatacaktım? Nasıl bir süreçti beni bekleyen?... Hepsi bir sonraki yazı da 'HAMİLELİK NOTLARIM PART 1' de olacak... 


Sevgiler...

1 yorum:

  1. Ayyy hayrlı olsun Rabbım saglıkla kucagınıza almayı masıp etsın

    YanıtlaSil