Çeviri

Translate

22 Şubat 2016 Pazartesi

Öncü Proje "ALERJİK FARKINDALIK"

Merhaba Dostlar,

Öncelikle yoğun iş temposu, sonra kendime vakit ayırayım, eşe dosta vakit ayırayım derken biraz boşlamışım sayfamı farkındayım. Bu kadar telaş arasında güzel birikimler de yaptım ama hakkımı yiyemem :) Kim bilir belki zamanla sizlerle de paylaşırım. Aylar öncesinde yine buradan sizlere bir seminerden bahsetmiştim. Eveeet!! Güzel Beylikdüzü'mde hayata geçen ve bir çok yetişkini ve çocuğu yakından ilgilendiren "ALERJİK FARKINDALIK" seminerleri bahsettiğim tarihten bir ay kadar geç olsa da nihayet başladı.

Beylikdüzü'nde yaşayan ve bir alerjen annesi olan Bahar Elkovan'ın öncülüğünde başlayan "Toplumda Çocuk Alerjisi ve Sağlıklı Beslenme" seminerlerinin ilkinde iki uzman isim yer aldı.
Çocuk Sağlığı Hastalıkları ve Çocuk Alerjisi Uzmanı Prof. Dr. Yonca Tabak ve Uzman Psikolog Atila Bozkurt... Çocukta alerji ve reflü konusunda farkındalık yaratmaya çalışan bu eğitim seminerleri ayda bir kez olmak üzere toplam dört defa düzenlenecek ve ardından Türkiye'de bir ilk gerçekleşecek... Belkide bir çok kişinin kabusu olan Reflüyü önleyici bir menü oluşturulacak.


Ben diyorum ki gidin-izleyin-dinleyin ve öğrenmeye çalışın... İnanıyorum ki Beylikdüzü Belediyesi'nin başlattığı bu öncü hareket tüm anne-babalar için bir ışık olacak... Ve herkeste bu farkındalık kısa sürede oluşacak...  





Sevgiler...

1 yorum: