Çeviri

Translate

4 Aralık 2015 Cuma

El emeği, göz nuru "CLUTCH"

Ah! bir türlü şiş tutamayan bu elleri ne yapayım beeen... El becerisi konusunda bir gıdım anama çekseymişim keşke... Tamam öyle ya da böyle ben de bir şeyler yapıyorum amma velakin örgü konusunda sıfır, sıfır, sıfır, sıfırım diyorum :( Şu aralar anneme fena halde gıpta etmekteyim... Kendisi DEBBIE MACOMBER'in KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANINI hayatına taşıdı çünkü... Uzun zaman önce yaşadığı onca sıkıntıyı, mutsuzluğu hayatından def etmenin yolunu örgü örmekte bununla kendini ve çevresini mutlu etmekte buldu... Attığı her ilmek ağrılarını, acılarını, sıkıntılarını, mutsuzluğunu iyileştirdi, iyileştirmeye de devam ediyor... Bebek yeleği, hırkası, battaniyesi, lifi,şapkası,patiği derkeeeeeen aştı kendini sultanım sıra geldi dokuma "CLUTCH" çantalara...


Annem ve babam yakın zamanda yollarını ayırdı... Ve benim canım annem biricik annesinin yanına Ankara'ya yerleşti... Aklı ve kalbi biz de kalsa da ihtiyacı vardı buna... Şu an çok mutlu el emeklerini insanlarla paylaşıyor, gülen yüzüyle onlara umut aşılıyor... Sosyal medya üzerinden yaptığımız paylaşımlar sonucu yazdan bu yana clutch çantaları yoğun bir talep gördü... Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim...




Clutch çantalarımız istenilen her renkte ve ölçüde mayo ipi kullanılarak üretiliyor... Gece-Gündüz Klasik-Spor kombinlerine uygun... Kullanımı rahat ve şık...  Fiyatı piyasadaki diğer örgü clutch'lara göre çok daha uygun sadece 35 TL. Piyasanın altında satış yapmamızın nedeni ürünlerimizin kalitesiz oluşundan değil, isteyen herkese ulaşmak ve sahip olmasını sağlamak... Aldığımız siparişler en geç 1 hafta içerisinde sahiplerine ulaşıyor :)


Sevgiler...

2 yorum: