Çeviri

Translate

31 Aralık 2015 Perşembe

2016 Gelmeden Önce


2015'in son yazısı... 

Kocamaaaaan gibi gözüken ama aslında küçücük bir 365 güncük... Neler yaşanmadı ki... Ne acılar... Ne kazançlar... Ne mutluluklar... 2015'in ilk üç ayını es geçersem Nisan ayında 6 aylık işsizliğim sona erdi mesala. Mayıs ayında evliliğimizin bir senesi dolmadan ev sahibi olduk (Dilerim bu sene isteyen herkese nasip eder Rabbim) Temmuzda hem acı hem tatlı iki olay yaşadık uzun bir süreçten sonra annecimle babacım yollarını ayırma kararı aldı ve boşandı ama hemen akabinde can dostum Rüyamı evlendirdik... Ağustosta biriciğimle muhteşem bir tatil yaptık ve sevdiğim koca yürekli adamımla çektiğimiz onca sıkıntıya rağmen ele ele, gönül gönüle, diz dize, göz göze bir senemizi devirdik, yeni yıllara kucak açtık...  Eylül ayını silmek istiyorum takvimlerden en sevdiğim aydı halbuki taa ki benden "CANIM DEDEMİ" eşimden çok sevdiğimiz "DAYISINI" alana kadar... Çocukluğumu, en değerli hazinemi yitirdim... Onun acıları son buldu ama benimki ona kavuşana kadar dinmeyecek... Bundan ötürüdür ki Ekim ayını şuursuz noktaladım... Kasım yeni kararlar almama vesile oldu bunlardan ilki uzun düşünmeler sonucu hayata geçirebildiğim blog sayfam "Haritanın Yırtık Yeri"ni açma girişimiydi... İyi ki de açtım... Çokta güzel insanlar tanıdım... Paylaşmak güzeldir cümlesini doya doya yaşıyorum... Binlerce kez şükürler olsun... Ve Aralık nasıl geldiyse öyle gidiyor işte... Ganglion kistim dışında ben de çok bir anı bırakmadı...


Bu gece uyumadan önce klasik dileklerimin yanında başka bir şey daha dileyeceğim :) Buna hazırım (en azından öyle hissediyorum) Benim için blog yazarlığı asıl bundan sonra başlayacak galiba... Sizden öğreneceğim, güzel fikirlerinizle kendi yolumu destekleyebileceğim bir sürece adım atacağım... Ve bunun için son derece heyecanlıyım...  





Dilerim 2016'da tüm dualarınız kabul, dilekleriniz gerçek olur... Acıdan çok MUTLULUK yaşarsınız... SAĞLIĞINIZ on numara 5 *****yıldız enerjiniz %100 olur... Yuvanızın BEREKETi hiç eksilmez, artarak daha da çoğalır... HUZUR bulutları başınızın üstünde dolaşır hep... AŞK'ı doya doya yaşarsınız... 


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder