Çeviri

Translate

30 Kasım 2015 Pazartesi

Şekiller, Renkler ve BEN



2014 sonu 2015 başı tanıştım "Esrarengiz Bahçe" ile... Çocukluğumdan beri severim renklerle uğraşmayı çizmeyi, boyamayı... İskoçyalı illüstratör Johanna Basford'un kaleminden çıkan 96 sayfalık bu boyama kitabına sahip olduktan sonra kendimden geçtim resmen... Antistres ve uyku ilacım oldu kendisi... Kafam mı bozuk, canım mı sıkılıyor, mutsuz muyum, hasta mıyım, uykum mu kaçtı alıyorum kitabımı-kalemlerimi elime resetliyorum(yeniden başlatıyorum) kendimi... Uzmanlar  boyamanın, renklerle uğraşmanın bir tür psikolojik boşalım demek olduğunu söylüyor... Boyamanın bir çeşit terapi olduğunu söyleyen uzmanlara göre tüm enerjiyi boyamaya vermek rahatlatıcı bir etki yaratıyormuş... 

Geçirdiğim yorucu hafta sonunun ardından dün akşam yine aldım kitabımı elime bu sefer yalnız değildim... Hayatını çizimlere ve renklere adamış fırçası kuvvetli can arkadaşım vardı yanımda... Beni boyarken görünce dayanamadı oturdu yanıma... Bahçenin büyülü dünyasında küçücük objelerin içinde birlikte kaybolduk... Her renge ayrı bir anlam yükleyerek sonlandırdık geceyi... İleride sizlerle paylaşacağım yepyeni dekorasyon fikirleriyle kafamı koydum yastığa... 

Hayatında renklere yer olan herkese şiddetli tavsiyemdir...  


Not: Kafamızdaki turuncu bantlara gelince... Tabi ki bir mesaj ve anlam içermekte :) KADINA ŞİDDETE HAYIR! ve DUR! demek için DÜNYAYI TURUNCUYA BOYA! kampanyasına destek veriyoruz :) 

                             
   Sevgiler...

2 yorum: