Çeviri

Translate

4 Ağustos 2016 Perşembe

"LR HEALTH&BEAUTY" Deneyimim

LR Health&Beauty ile bir arkadaşım vasıtasıyla tanıştım... O da markanın binlerce iş ortağından sadece biri... Alman teknolojisini kullanarak ortaya çıkardığı ürünlerin içeriğini okuduğumda son derece şaşırdım diyebilirim... Yetişkinleri olduğu kadar çocukları da önemseyen marka, ürünlerin içeriği bakımından çok ama çok zengin... İtiraf etmeliyim ki bendeniz son 5 yıldır düzenli olarak kozmetik ürünü kullanmaktayım... O da belli başlı markaları tercih etmemle mümkün oldu... Çünkü çoğunuz gibi benim cildim de bir çok maddeye karşı reaksiyon gösteriyor... Yani alerjiye açık bir bünyem var maalesef :( LR ile tanıştım ama kullandığım ürünleri de hemen bir kenara atmadım tabi... Kendime bir süre tanışma, kaynaşma fırsatı verdim... Ve işe en sık kullandığım ürünlerle başlama kararı aldım... Karşınızda LR ürünlerim :)


ALOE VERA EL KREMİ:  El kremsiz bir hayat düşünemiyorum ben... Az yağlı, asla yapış yapış olmayan, sürdüğüm anda cildimin -tabiri caizse- vakum gibi emdiği ve cildimi adeta bir pamuk gibi yumuşacık yapan bir krem... Bu anlattıklarıma uygun bir el kremi çantamda olmazsa olmazımdı... Ancak LR'ın kataloğunda Aloe Vera özlü el kremini görünce bir duraksadım... Çünkü Aloe Vera'nın kozmetik sektöründe ciddi bir etkiye sahip olduğunu duymuş ve okumuştum... Açıkcası biraz merak biraz da heves diyelim hemen verdim siparişimi... Yaklaşık 1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum... Cildimde herhangi bir sıkıntı yaşamadım... Sürümü, yapısı son derece rahat... Kokusu ise oldukça ferah diyebilirim... Aşırı olmamakla birlikte ilk etapta yapışıklık hissi versede kısa sürede bu his kayboluyor... Benim için tek kusuru diğer kullandığım kreme belkide çok alışmamdan kaynaklı yumuşaklık hissinin çok uzun süreli olmaması oldu... Ama tabi bu benim cildime olan etkisi herkeste aynısı olacak diye bir şey söz konusu değil... Eğer bir fırsatınız olursa alıp denemenizi öneririm... En azından cilt sağlığı açısından son derece garanti bir ürün.


COLOURS OJE ÇIKARICI: Standart bir oje çıkarıcı vardır hani... Buram buram aseton kokan... Tırnak kenarlarınızda yara ya da benzer bir sıkıntı varsa cayır cayır yakan... Heh!! işte hepsini unutun... LR'ın vazgeçilmezlerinden biri olacağının garantisini veriyorum ve buraya yazıyorum... Bu oje çıkarıcı çok konuşulacak ;) Asetonsuz aseton :) İçeriğindeki kayısı çekirdeği özüyle bir yandan tırnaklarımın bakım onarım çalışmasına destek olurken diğer yandan yumuşacık ipeksi bir hal aldırdı... Kesinlikle tekrar tekrar kullanacağım garanti cepte bir ürün ;)


RACINE TEMİZLEME KÖPÜĞÜ: İtiraf ediyorum. Yüzümü son iki yıldır temizleme köpüğü kullanarak yıkıyorum. Öncesinde Bebek Şampuanı kullanırdım (şuraya utanmış maymun emojisi koyalım) Kullandığım ürün henüz bitmemişti ki hazır sipariş veriyorken RACIN'e de bir şans vermek istedim... Bu ürünü de yaklaşık bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum... Şu ana kadar cildimde en ufak bir sıkıntı yaşamadım aksine ürünü kullanıp yüzümü bir peçete yardımıyla nazikçe kurulayıp dokunduğumda verdiği yumuşaklık hissi benden bir on puan aldı... Yani cildimi temizlerken aynı zamanda nemlendirdiğini de hissettim... Bütünleyici olması açısından aynı markanın tonik siparişini de verdim ancak ürün elime yeni ulaştığı için çok fazla deneyimleme şansım olmadı ilerleyen zamanlarda RACINE TONIC ile ilgili gözlemlerimi de buradan paylaşacağım...


MICRO SILVER PLUS DİŞ MACUNU: Açıkcası bir diş macunu bir haftada ne derece etkili olabilir bilmiyorum... Diş etlerimden son derece muzdaribim :( daha doğrusu diş yapım konusunda sıkıntılarım var... Sanırım vücudumdaki kalsiyum yetersizliğinden ötürü dişlerim çok küçük yaştan beri sıkıntılı... Elimden geldiğince özen göstermeye ve dikkat etmeye çalışıyorum... Micro Silver Diş macunu içindeki etken maddesiyle hem diş sağlığını hem de diş eti sağlığını koruma yönünden güçlü olduğu garantisini veriyor... Bir hafta içerisinde gözlemlediğim ilk etapta ağız kokumda bir hafifleme oldu... (kimse ağzının kokmadığını söylemesin :) ) Düzenli kullandığım sürece ben bu hafiflemin giderek artacağını ve sonunda bu sıkıntımdan büyük ölçüde kurtulacağımı düşünüyorum... Ürünün içinde barındırdığı gümüş maddesiyle diş beyazlatmada etkili olduğu da söyleniyor ancak dediğim gibi bunun için en az bir ay deneme süresi gerekli sanırım... Bir süre sonra bu ürünle ilgili düşüncelerimi yeniden yazacağım...


COLOURS SİYAH GÖZ KALEMİ: Mevcut göz kalemim bitmeye yakın olduğu için yine deneme amaçlı bu göz kalemini sipariş verdim LR'a... Ama sonuç benim için büyük bir hüsran oldu.. Kalemi her kullanışımın ertesi günü gözümde ciddi kızarıklık ve kaşıntı yaşadım... LR iş ortaklarına sorunu bildirdiğimde ürünü bileğimde denemem ve herhangi bir reaksiyon oluşup oluşmadığını gözlemlemem istendi... Denileni yaptım ve bir sıkıntı yaşamadım... Bu zannedersem daha önce kullandığım ürünlerden daha doğal bir yapıya sahip olduğu için gözüm tarafından reddedildi :) Ürünü kullanan pek çok kişi olduğunu ve onların benimkine benzer bir sıkıntı yaşamadıklarını öğrendim.. Ama o tatlı kaşıntıların ardından açıkcası tekrar bu ürünü kullanmayı düşünmüyorum...



Eveeeet... Kısaca benim LR deneyimim böyleydi... Katologta gördüğüm, merak ettiğim ve denemek istediğim daha bir çok ürün çeşidi var... Bunları da en yakın zamanda tedarik edip, deneyimleyip sizlerle paylaşacağım... Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim...


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder